Marjolein Graauw, Marketing Manager

Bij de meeste bedrijven bestaat een groot deel van de marketingtaken uit de P van Promotion, waarbij fors geĆÆnvesteerd wordt in marketingcampagnes, publiciteit, online advertising, events en andere tools ten gunste van het vergroten van de naamsbekendheid en de commerciĆ«le resultaten.

Bij 2WAY is dat anders. Het segment OOV vergt een totaal andere benadering vanwege de politieke besluitvorming, lopende aanbestedingstrajecten en de gevoeligheid van informatie met betrekking tot C2000. Terughoudendheid en discretie zijn extra belangrijk. Daarom wordt gekozen voor een persoonlijke benadering, waarbij wij onze klanten adviseren en helpen het hulpverleningsproces beter vorm te geven. Betrouwbaarheid is essentieel; onze klanten moeten erop kunnen rekenen dat het netwerk altijd in de lucht blijft. Daarom weten onze klanten dat zij kunnen vertrouwen op medewerkers die altijd klaar staan en hun afspraken nakomen.

En vervolgens worden zij blij verrast als blijkt dat onze medewerkers harder lopen dan nodig is, dat er meegedacht wordt in oplossingen in plaats van in problemen, dat issues eerst worden opgelost en dat we later wel zien hoe het financieel geregeld is. Helder en duidelijk communiceren wordt ervaren als een verademing. Openheid neemt drempels weg. Ik verzin het niet zelf, het zijn uitspraken die ik te horen kreeg tijdens interviews met onze klanten.

Daarom is het bij 2WAY anders. De P van People staat namelijk voorop. Een betere marketingtool kun je je niet wensen.

Wilt u nader kennismaken met 2WAY?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Let's Talk!