Bel Aziz Kasrioui, Field Service Engineer

Als Field Service Engineer ben ik verantwoordelijk voor het preventief en correctief onderhoud aan de P2000-installatie; ook in de nieuwe situatie. Daarnaast draag ik zorg voor de randapparatuur, het programmeren, het oplossen van storingen, de contacten met de fabrikant, het testen en de afwikkeling bij de klant.

Het werk is afwisselend en vereist flexibiliteit. Tijdens de weekwacht kun je ’s nachts ineens een storing krijgen, waarbij je aan de slag moet en dan toch ’s morgens weer gewoon paraat moet staan voor de normale werkzaamheden. Dat onverwachte in het werk spreekt mij juist aan.

Het team van 2WAY is klein, knus en de onderlinge band met de collega’s is sterk. Via de WhatsApp groep wisselen we informatie uit en kunnen we elkaar helpen. Op die manier zijn je collega’s virtueel altijd aanwezig om je te ondersteunen. Ik voel me thuis en 2WAY voelt als mijn eigen toko.

Geen dag is hetzelfde en elke dag leer je nieuwe dingen. Zo zijn we betrokken geweest bij de IBARC tender, waarbij mobilofoons geprogrammeerd moesten worden conform de eisen van de klant voor de demo-opstelling. Elk project is uniek en daarmee kun je je kennis verder vergroten. Voor mij is dat heel belangrijk.

Waar ik blij van word? Als ik na het oplossen van een storing weet dat de klant echt tevreden is. Dan pas ben ik tevreden, want daar doe ik het voor.

Wilt u nader kennismaken met 2WAY?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Let's Talk!