
“Samen zorgen we ervoor dat onze klanten ervaren: 'Bij 2WAY zit ik goed'.”
Peggy Klein, Office Manager
Mijn takenpakket is heel divers, wat werken bij 2WAY heel leuk maakt. Ik doe een stuk sales binnendienst, ondersteun HR en Marketing, neem facilitaire taken voor mijn rekening en zorg dat alle office-taken geregeld worden.
Doordat we met een relatief klein team werken, ben je direct betrokken bij alles wat er speelt. Dat maakt het leuk en is bovendien heel leerzaam. Via de groepsapp informeren we elkaar en zijn we direct op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Tweewekelijks hebben we een teamoverleg, waarin we elkaar informeren over onze werkzaamheden. Als je hulp nodig hebt, kun je dat ook direct aangeven. Die onderlinge betrokkenheid is heel belangrijk. We weten waar we voor staan en voor wie we het doen. De klant staat altijd centraal.
Persoonlijk vind ik het enorm belangrijk om onze klanten goed te informeren, ook -of misschien zelfs juist- als er iets niet goed is gegaan of er iets te laat geleverd gaat worden bijvoorbeeld. Klanten moeten erop kunnen vertrouwen dat hun business in goede handen is bij ons; dat we hen tijdig informeren en dat we met hen meedenken om iets op te lossen als het nodig is.
Wilt u nader kennismaken met 2WAY?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Let's Talk!