“Er is maar één prioriteit en dat is een draaiend netwerk.”
Roel Jurjens, Field Service Engineer
Mijn taak is het draaiend houden van het (P2000-)netwerk en het oplossen van meldingen als deze zich voordoen. Het is van het grootste belang dat meldingen snel worden opgelost en ik vind het een uitdaging om problemen die zich voordoen (snel) op te lossen.
De techniek spreekt me aan en ik vind het leuk om mijn kennis en ervaring daarbij in te kunnen zetten. Daar ben ik het liefst mee bezig. 2WAY is hier dedicated op ingericht, dat spreekt me aan. Daardoor kun je goede en professionele dienstverlening leveren.
We werken in een klein team met een mix van ervaren (soms iets oudere) en jongere mensen, wat niet alleen goed is voor de overdracht van kennis, maar ook voor het inbrengen van nieuwe inzichten.
En dat kan weer handig zijn in het vinden van nieuwe oplossingen voor de klant. De afwisseling in het werk is groot, maar als het erop aankomt, is er maar één ding belangrijk: het netwerk van de klant moet in de lucht blijven.
Wilt u nader kennismaken met 2WAY?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Let's Talk!