SERVICE LEVEL MANAGER

Ben jij klaar om een cruciale rol te spelen in het waarborgen van uitmuntende serviceprestaties? Bij 2WAY zijn we op zoek naar een gedreven Service Level Manager om ons Operations Support team te versterken. Als Service Level Manager ben je verantwoordelijk voor het definiëren, documenteren en actief beheren van servicelevels, met als doel het leveren van hoogwaardige dienstverlening en het behalen van business gerelateerde doelen voor service prestaties. Bij 2WAY zijn we verantwoordelijk voor het beheer van het landelijke missie kritische communicatienetwerk, o.a. ook voor Openbare Orde en Veiligheid.

 

Wat ga je doen?

Je bespreekt verbeterpunten en legt de overeengekomen dienstverlening vast binnen een Service Level Agreement (SLA), waarbij je verantwoordelijk bent voor het managen van het afgesproken servicelevel.

  • Voer kwaliteits- en operationele analyses uit om verbeterplannen te ontwikkelen die gericht zijn op het continu verbeteren van onze dienstverlening.
  • Onderhoud relaties met leveranciers, partners en opdrachtgevers op basis van jouw expertise.
  • Adviseer het managementteam, collega’s, opdrachtgevers en partners vanuit jouw deskundigheid.
  • Neem deel aan overleggen op operationeel en/of tactisch niveau wanneer dit relevant is.
  • Zorg voor een effectieve procesinrichting om overeengekomen rapportages en stuurinformatie te realiseren.
  • Werk aan de harmonisatie van Service Level Management taken en organisatie met ons Service Management Systeem op basis van de norm NEN-ISO 20000.
  • Rapporteer aan de Manager Operations Support.

Wat vragen wij van jou?

  • Een bewezen track record in Service Level Management of een vergelijkbare functie.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden.
  • Analytisch denkvermogen en de vaardigheid om kwaliteits- en operationele analyses uit te voeren.
  • Kennis van en ervaring met het opstellen, onderhouden en beheren van Service Level Agreements (SLA’s) en procedures.
  • In staat om zelfstandig en in samenwerking met verschillende teams te werken.
  • Een resultaatgerichte mentaliteit met oog voor continue verbetering.
  • Ervaring met Service Management Systemen en normen zoals NEN-ISO 20000 is een pré.

Wat bieden wij?

Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamisch team. De mogelijkheid om je expertise in te zetten en bij te dragen aan de verdere groei en ontwikkeling van onze dienstverlening. Ruimte voor persoonlijke en professionele groei, ondersteund door training en ontwikkelingsmogelijkheden. Een jaarsalaris afhankelijk van opleiding en ervaring, tussen € 45.000 tot € 72.000, inclusief vakantiegeld maar exclusief bonus. Een aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Let’s Talk!

2WAY werkt dagelijks aan kritische Informatie- en Communicatieoplossingen voor de Openbare Orde en Veiligheid. Door mee te denken in het veiligheidsproces leveren wij een grote bijdrage aan de veiligheid van onze hulpverleners (waaronder Politie, Brandweer en Ambulance).

Onze aanpak is persoonlijk, helder en servicegericht. We staan voor onze kernwaarden IK BEN:

  • Initiatief
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaar
  • Enthousiast
  • Nieuwsgierig

Solliciteren of meer informatie?

Ben jij de Service Level Manager die we zoeken? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Samen bouwen we aan een toekomst van excellente service en succes.

We ontvangen je sollicitatie graag via peggy.klein@2-way.nl.