“Openheid naar onze klanten neemt drempels weg.”
Rutger Harder, Manager Operations Center / ICT manager
Binnen 2WAY ben ik verantwoordelijk voor het ICT-deel op het huidige én op het nieuwe P2000-netwerk, voor het ICT-stuk op onze servicemanagementtool Marval en voor de kantoorautomatisering binnen 2WAY zelf.
Bij het onderhoud op het huidige P2000-netwerk merken we dat onze kennis van ‘oude’ protocollen en technieken goed van pas komt. Tot op heden hebben we alle ‘problemen’ goed op kunnen lossen. We zorgen dat alle spare-parts op orde zijn, dat we deze tevoren goed doortesten en pas daarna -indien vervanging nodig is- in het netwerk plaatsen. Via proactief beheer zou je meldingen zelfs voor kunnen zijn. Deze dienst kunnen wij bieden, op het niveau zoals de klant dit wenst en binnen de gestelde richtlijnen. Momenteel zijn wij bezig met het opbouwen van het nieuwe P2000-netwerk; de eerste migratiestap, waarbij wij integreren in het bestaande systeem. Nieuwe hardware moet geïntegreerd worden in het oude systeem, met handhaving van de oude protocollen. Ook daarin komen onze kennis en ervaring goed van pas.
Wat mij aanspreekt aan 2WAY is de manier van omgaan met elkaar. Iedereen voelt zich gelijk en alles wordt open besproken. Ook naar de klant toe bieden we transparantie. Je hoeft niets te verbloemen. Die openheid ervaren onze klanten als heel positief. De samenwerking is laagdrempelig en klanten bellen makkelijker tussendoor om iets af te stemmen. Ik ervaar dat als heel prettig.
Wilt u nader kennismaken met 2WAY?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Let's Talk!